fredag 4 juni 2010

Listan!


Som den förvirrade själ jag är så måste jag alltid skriva listor om jag ska någonstans. Annars slutar det alltid med "oj då. blöjor och tvättlappar kanske man ska ha med sig om man har ett blöjbarn!" eller "oj då. Jag glömde visst mina p-piller" (det senaste var mer förut.. och se hur det gick!)

Nåväl. Så här ser min lista ut just nu. Observera att "Hb" inte står för hembränt, utan för handbagage.

Vad tar ni mig för för människa, människa!

Inte heller står "+Al" för "kom ihåg barnet" även om jag kanske mycket väl skulle kunna skriva det, bara för att.

(Jobbigt att sitta i bilen på väg till Arlanda sen och fundera. "Det känns preciis som att jag har glömt något... Men jag kan inte komma på vad!")

Ikväll kommer Alicia hem igen, så nu måste jag verkligen ta itu med den sista disken, och tvätta några maskiner tvätt, så att vi bara kan luta oss tillbaka i soffan och ha fredagsmys!

Tjingeling!


2 kommentarer:

Chellio sa...

Åv vad mysigt att åka bort! Vi sticker till skärgården om ett par veckor och det kommer bli lååånga listor till det. Vart är det ni åker?

Åsa sa...

hahaha, det känns preciiiis som att jag glömt nåt. haha! Jag äslkar listor, dock glömmer jag ofta att använda dom sen men jag skriver gärna listor om allt.