torsdag 29 juli 2010

"Så du samlar alltså på Buddor?"

Japp! Det blev en fix idé när jag och A separerade vilket nu resulterat i minst en i varje rum jag har.

Och eftersom ni kanske minns hur jag diskar, så har jag nu fotat allihop så ni ska få se mina älsklingar! :)


I vardagsrumsfönstret sitter denna och blickar ut över mig när jag slöar i soffan..


och har sällskap av denna, som ligger på tv-hyllan


I sovrummet har jag sällskap av den här som jag fyndade i Finland..

och i badrummet möts jag av denna "Happy Buddha" när jag borstar tänderna..


I köket fick en av mina senaste köp (läs: dagens köp) stå för att vaka när jag äter frukost:


Och när du kliver in hos mig sitter det två stycken av de här tavlorna att hälsa dig välkommen:

..tillsammans med den här som jag också köpte idag!



Det var alla. Men som bonus slänger jag också in en bild på en duk jag köpte idag också! Det blev så fint!



Kan ni gissa vilka färger som går som en röd, en förlåt, en rosa tråd i hela mitt hem? ;)

Tjing!






3 kommentarer:

Åsa sa...

Oj, va många! Och fina! Ser även englimt av den rosa hallen, folk som inte gillar den har helt enkelt ingen smak!

Marie-Louise sa...

Vad fint. Jo den rosa tråden ser jag en glimt av, tjusigt :)

Fröken UppochNer sa...

Haha, jag fick rulla upp igen för att notera den rosa färgen. För mig är det ett självklara färgen. ;-)

Jättefint med alla buddha statyerna. Jag som är Buddhist har inte ens så många. Jättekul att se hur man använder det som prydnad.