tisdag 19 oktober 2010

Lättlurad?

Jag måste säga att jag är nyfiken, (lättlurad) vad gäller att köpa "nyheter". Idag på eftermiddagen blev jag så djävulusiskt trött att jag bara var tvungen att köpa mig en sån här, efter att ha läst på etiketten på flaskan.

eftermiddag på jobbet. tunga ögonlock. du leker arga leken med datorn. den vinner.igen. musklerna i nacken börjar ge upp. keyboarden kanske kan funka som huvudkudde? eller inte. hursomhelst, du behöver piggas upp. nu. istället för att be bordsgrannen om en örfil kan du hälla i dig det här (effekten är ungefär detsamma) några klunkar tropisk citrus med guarana, b-vitamin och koffein är betydligt bekvämare än handflata-över-kinden-tricket. och mycket, mycket godare. släng i dig en flaska nästa gång keyboarden förvandlas till en kudde. du bli en ny människa. inte ordagrant alltså. det är ingen häxbrygd..



och lite längre ner

30 må vara det nya 20, men grönt är defintivt det nya svarta. var vänlig återvinn flaskan.


Ja, och ganska gott var det med.


1 kommentar:

Fridah sa...

Påminner en hel del om Vitamin Well, tycker jag :)

Provade samma smak som dig och den var helt okej! Texten på flaskan var ju ganska rolig också :)Fast inte fick jag någon större energikick av den inte..