måndag 11 oktober 2010

Utmanad av egomamma.se

Utmaningen kallas Alla goda ting är fyra. Man ska lista fyra st av följande:

4 Tv-program jag gillar:

- CSI NY

- Hotell kantarell (Maggans Tv-shop ftw!)

- Vampire Diaries

- Simon and Tomas


4 saker jag gjort idag
- Ätit lunch med en av mina bästa vänner.

- Motat bort ett migränanfall med hjälp av eeze och Red bull.

- Bakat en äppelpaj

- Diskat


4 saker som jag längtar efter

- Att få gå ut och svänga mina lurviga..

- ..eller bara komma ut för lite After Work..

- att min förkylning ger med sig.

- Att få börja julpynta..


4 saker på önskelistan

- En cykel!

- En soda stream..

- en större lägenhet till mindre pengar?

- en ny höstjacka


4 saker som jag avskyr

- migrän...

- att erkänna att jag har fel (har i of aldrig hänt, men jag skulle avsky att behöva göra det ;P)

- mjölbaggar..

- gatuförsäljare.. (ni vet, tele2, greenpeace osv osv.. )


4 saker jag tycker om att göra

- Scrappa

- ta långa mysfikor med mina vänner..

- ..och kan jag inte träffa dem irl, så chattar jag gärna :)

- morna mig i evigheter..


4 saker jag ätit idag

- Ägg

- Kycklingwok

- Halstabletter

- Äppelpaj med "fluff"!


4 utmanade

Malin
Sara
Åsa
Chellio



2 kommentarer:

Egomamma.se sa...

Kul att du gjorde utmaningen! Jag inser i efterhand att jag skulle gjort den lite senare på dagen, jag hade typ inte ätit eller gjort ett skit när jag skrev, haha. Och så skulle jag retroaktivt vilja ta bort Lyxfällan från mina tv-program och ersätta med Lite Sällskap. BÄSTA programmet ju!

Marie sa...

Roligt med såna här utmaningar! Roligt att läsa alltså, skitsvåra att göra tycker jag... Tur du inte utmanade mig! :D

Det låter verkligen som att du behöver komma ut och partaja lite hörru!

Apropå utmaningar.. har du glömt min? ;/