onsdag 13 april 2011

En riktig skitmorgon!!

Dagen började redan kl 5:55, vilket i mina ögon är alldeles för tidigt om man ställt klockan på sju.

Det tyckte Alicia med, men en timme senare än jag. Vilket resulterade i att hon var på nytt trött redan klockan sju.

För att sätta två ord på morgonen blir det alltså: gnäll och gråt. Jätte.kul.

Vi "började om". Något vi brukar göra när vi vaknat på del sida. Dvs vi tog några djupa andetag, sa godmorgon igen och kramades. Fick i oss lite frukost, jag med vissa svårigheter då jag har fått ett sår (5 blåsor i klump?!) i storlek som en femtio-öring i gommen.. Jätte.skönt.

Tvättar håret medan Alicia kollar bolibompa, och när jag ska blåsa det, brinner hårblåsen!! *alla fula ord!!* Alicia gråter när jag ska klä på henne, hon vill inte att jag ska stänga av tv:n, inte att jag ska gå och jobba, hon vill inte till dagis, inte till morfar, hon vill BARA vara med mig..

Hej onsdag! Hej kaos!

Giv mig styrka..

Inga kommentarer: