fredag 8 april 2011

Man vänjer sig aldrig..

I år är det två år sedan jag och Allis pappa separerade. Två år av "varannan vecka", varannan jul, varannan påsk och varannan födelsedag.. Skulle det ha varit. Förra året var det " hans tur".. Och i år fick hon vara hos honom då jag jobbar kväll.. ikväll.

Tror jag vet varför jag varit en bitch hela veckan. Vaknade med en stor klump i magen idag och tårar brännande bakom ögonlocken.

Idag för exakt fyra år sedan födde jag henne. Efter 48 tuffa timmar..

Min nu så stora, tuffa, lilla, tjej.

Jag älskar henne så otroligt mycket!

1 kommentar:

Pauline sa...

Du har varit med och skapt en underbar liten tjej!! Hon är godhjärtad och varm och inte rädd för sina känslor.

Snart får du kramas med henne igen!!

Och ni har ju haft ett litet kalas för henne!

Kram på denna dagen söta rara!