torsdag 19 maj 2011

Om sånt som värmer i hjärtat..

Smilla skrev...

...och jag saknar ditt bloggande. Kom igen :-) Jag befinner mig mitt inne i vad som tycks vara en för tidig 40 årskris och vet inte vad jag vill med mitt liv. Jag behöver läsa om andra människors liv :-)

/Väntar med spänning på fortsättningen (Smilla)

För att vara ärlig var jag inne på att helt lägga ner bloggandet, lite "varför ska jag hålla på med det här för? Egentligen".

Men det är när man får läsa sånt här som gör det värt. Det är sånt här som värmer i hjärtat. Att det man skriver blir läst. Det man skriver betyder något. Om än bara att hålla en 40-års kris i schack!

Jag ska bättra mig. Jag ska rycka upp mig.

Jag tror bara att jag känner mig lite för lycklig för att skriva just nu.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Men du vet väl att det är uppskattat att läsa när du är lycklig också? :)

Pauline sa...

Ja!! Har klickat in ett par ggr om dan bara för att kolla liksom.. Står det nåt nytt? nähe.. jaja.. hon är väl kär och galen ;P

Det vet jag att du är! Haha..

Kram på dig

S. sa...

Det är förvisso en trevlig anledning ;-)