fredag 11 september 2009

flow!

jag är i ett flow just nu! Nya idéer och tankar bara hoppar på mig och vill bli skrivna i bloggen! Bara att ge efter. Och ladda kameran så jag kan ladda upp lite bilder. Och så sluta be om ursäkt för vad jag tycker och känner. Kommer nog bli mer ärlig från och med nu. Mot mig själv om inte annat. Passar det sig inte, behöver man inte läsa :) men nu ska jag äta nybakad äppelpaj min älskling har gjort! Puss!


kolla in resten av Windows LiveT. Inte bara e-post - Windows LiveT är mycket mer än din inkorg. Mer än bara meddelanden

4 kommentarer:

pethra sa...

ärlighet is the shit. och speciellt om det är avvikande tankar och åsikter. ;) That we like. Då har man något att diskutera om inte annat.

SusannaT sa...

håller helt med dig.. man SKA kunna skriva om vad man känner.. och det e ju endå ingen som tvingen en att läsa. :) så ba ösa på. ^^

Ulrica sa...

Hej hej!
Tack för ditt kommentera om min blogg.. måste säga detsamma om din blogg..
Jaa.. ang mobil till blogg.. HAR oxå problem med den.. och så mailade jag till bloggens ansvarige och frågade. De svarade och gav beskrivningen..

Men problem är att de inte talade om vilker mobiloperatör krävs för att kunna funkar. Men får fråga dem igen om detta. Hmm.. Annars kan du kolla hos info.blogg.se och det finns någonstans om mobil.. kanske du kan läsa där..MVH Ulrica :)

Ulrica sa...

Hej igen..
Varsågod.. :)
Ja jag förstår dig.. hoppas att det funkar till slut.. =)
kram Ulrica