torsdag 10 september 2009

Lite sånt och lite annat.

Ja, idag gjorde det så sablans ont att bli fin. Damn it! säger jag bara. Nåja.

Kvällen har avslutats med anime; Deathnote, och ostbågar. Ja okej då. Choklad också. Nu småkikar jag på tv, samtidigt som jag bloggar och kollar till mina fiskar i "Fish world" på Facebook. Har blivit helt fast i facebook. Jag som skulle hålla mig därifrån.

Har Du Facebook?

Men samtidigt så kan jag räkna på en hand hur många som verkligen skriver till mig där, och det är samma människor som jag faktiskt har kontakt med IRL. Har redan "rensat" lite bland mina "vänner", men lets FACE it, (ha.ha.) jag skulle kunna rensa mer.

Imorgon är det fredag. och varannan fredag har jag sovmorgon. Imorgon är en sådan fredag. Najs.

så nu blir det en snabb dusch och sen sova som gäller för min del.

God natt!

3 kommentarer:

Smilla sa...

Jag hade facebook för ett par månader sedan. Det var lätt beroendeframkallande med alla vänner som ploppade upp hit och dit. Sen insåg jag att jag ändå inte pratade med alla vänner från förr och att jag inte ville veta vad alla andra skrev till varandra hela tiden.

Man kan ju bli taggad på foton också vilket kändes lite läskigt. Nu har jag avregistrerat mig men använder facebook vid rekryetering.

Jag var inte så "bra" på facebook att jag förstod poängen. Det finns säkerligen bra och roliga funktioner.

Kul att du skriver igen.

Malin sa...

Facebook är totalt beroendeframkallande. Men jag pratar nog inte så mycket med folk. :)

Anonym sa...

Jättefin tunika du hade på dig när du skulle in till stan för att göra dig fin. Var har du köpt den ifrån?