torsdag 10 september 2009

fy skäms på mig!

Nej, det här duger ju inte!

Har nog aldrig drabbats av ett så allvarligt fall av bloggtorka någonsin! Förlåt mig tusenfalt ni som läser ;)

Men jag känner verkligen att jag inte har tid för att blogga om kvällarna! (Att hångla är roligare än att surfa, men å andra sidan är sova är bättre än att hångla. Dilemma) Som ni kanske sett så har jag lagt in några inlägg från mobilen, när jag sitter till och från jobbet, men det är så omständigt så jag orkar inte alltid göra det heller. Skulle önska att min teleoperatör stödde blogspot, så jag kunde sms:a in mina inlägg istället för att behöva mejla in dem. Men vi får väl se vad som sker i framtiden. :)

Idag är jag i alla fall ledig. Från både jobb och barn. Lunchade med A och fick avundas hennes fina, söta, underbara bebismage. :) Åt indiskt. Lovely.

Nu sitter jag dock här, och på facebook, och fördriver tiden medan jag väntar på att jag ska gå till salongen för lite självplågeri. *rrritsch* :D

See u!

Inga kommentarer: