fredag 20 augusti 2010

Att få insikt i hur saker ska göras..

Efter att ha surfat runt på en massa bloggar (damn vad många bloggar det finns som ser EXAKT likadana ut! Dvs innehavaren är mellan 13-17 år, använder löshår och har alla en header med bild på sig själv eller presentationsbild tagen uppifrån och rakt ner i "klyftan")

Jag har i alla fall insett ett par saker.

1. Jag måste skaffa mig en dator med webcam. Inga inlägg utan en webkamerabild!

2. Jag måste skaffa mig photoshop. Herregud! HUR kan jag bara varit så dum att jag lagt ut oredigerade bilder på min blogg?! Bilder tagna direkt i verkligheten och sen upplagda direkt. Skämms ta mig fan!

3. Jag har för lite rosa på min blogg.

4. Jag har alldeles för lite egobilder på mig själv (läs punkt 1 igen)

5. Jag måste bli mer ego. Bara för att jag är så jävla bäst liksom.. *tugga tuggummi med öppen mun*

7. Jag måste avsluta alla mina inlägg med "Puss!" eller "Puss och Kram!!"

8. Jag är för gammal. (Fast en dator med webcam ska jag införskaffa ändå.)

2 kommentarer:

Pauline sa...

Haha så sant från punkt ett och ner =)

Jo jag satt också och funderade på e´det ett tag men så började jag få kommentarer från personer med jämna mellanrum och insåg att de gör ju precis som jag gör.. man klickar fram blogg efter blogg och när man ser något man själv tycker verkar intressant så stannar man där och läser.. :)

Tycker det är roligt! =)

Hoppas du får det fint med fredagsmyset!!
Kram

hea sa...

Ha, ha.. har inget av det, är 39 år och bloggar för min egen skull. Däremot gick jag med i det hela för att jag täknte att jag kommer falla över nå guldkorn. Å det gjorde jag ju, tacck för ett gott skratt :)

//hea