fredag 20 augusti 2010

morgonmöte med mig själv

jag: jaha, välkommen då
jag: tack tack
jag: har du köpt kaffe?
jag: varför köper jag alltid kaffe på pressbyrån, det är ju inte gott?!
jag: vad är målet med dagen?
jag: jaa.. jag tänkte mest stå ut, om jag ska vara äslig
jag: och hur ska du uppnå det?
jag: jag ska tänka på att det är fredagsmys sen, och ledig helg..
jag: jaha.. appropå helgen, hur hade du tänkt lösa det då?
jag: antingen så åker jag och al buss och J och L bilen, eller så tar vi båda buss.. varför frågade jag inte pappa om den andra barnstolen..
jag: det räcker! det är för sent med det i alla fall nu
jag: ..om jag inte..
jag: nej..
jag: nej.
jag: ekonomin för nästa månad då? hur ser den ut?
jag: hahahahahahahahahah!
jag: nej men seriöst?
jag: haHAHAHAHAhahahaha....
jag: ska du verkligen äta den där chokladen?

osv osv.. hur ser dina möten med dig själv ut?

2 kommentarer:

Åsa sa...

MIn brukar se ut så här:

jag: vill du ha en kaka?
jag: jaa, tack.
jaga. varsågod!
jag: tack!

lotta sa...

det händer alldeles för ofta att det slutar med att jag sitter och pratar med mig själv..... ;)