torsdag 23 september 2010

Ändrade planer innebär plötsligt..

choklad i soffan hos J.

Skulle egentligen ha storskurat mitt kök idag tillsammans med mor min, men pratade med min hyresvärd igår och tydligen ska de stå för saneringen (mjölbaggar ftw! *ryser*) Jag har i alla fall kastat allt i mitt skafferi och torkat ur övriga skåp och diskat det som stått i dem. Lär ju bli en omgång till när NoMor är klara hos mig, men jag har i alla fall gjort så gott jag kunnat.

därav chokladen. Som intas i en annan lägenhet än just min.

I eftermiddag är det möte med dagis: "Hur kommer det sig att min/vår dotter säger att hon inte får vara med, och att ingen tycker om henne?"

Mitt hjärta blöder. Hoppas vi kan komma till någon lösning..


5 kommentarer:

Malin sa...

Åh... tungt med mötet med dagis, men samtidigt bra. Förstår att det känns jobbigt, jag hade tyckt det hade varit väldigt jobbigt. Håller tummarna för att allt går bra!

Pauline sa...

Wah! Haha lökbiffar kanske? Du är nog omedvetet sugen på lök.. *nickar*

Lilla skruttan då.. :/ Jag hoppas det går bra på mötet!
Krama henne från mig ikväll sen!

Kraaaam

Allt & Ingeting sa...

Stora kramar till er tänker på er... Hoppas det löser sig

zill sa...

Jag ska tala om för dig att mitt pedagoghjärta också blöder när jag hör såna där saker. Jag hoppas att du har vettiga pedagoger på A's dagis, som gör allt vad dom kan för att lösa det & inte sopar undan det med ett "alla kan inte tycka om alla".

Stor kram till er båda två.

Smilla sa...

Vad tråkigt med dagismötet, jag har varit i en liknande situation. Små barn kan vara fruktansvärt elaka, redan på den nivån tyvärr. Pedagogerna har ju ett stort ansvar där men det känns för jävligt som förälder eftersom man inte själv vet hur det ser ut eller hur det är och heller inte kan hjälpa på plats.

Det finns inget som stressar mig så mycket eller får mig att må så dåligt som dagisproblem.

Jag tänker på dig och hoppas att det går bra. Det brukar kunna bli bra snabbt också (när de är så små) så vi hoppas på det :) Lycka till. Ha en skön helg.