fredag 3 september 2010

Fredag..

DAGENS...

...KLÄDSEL: "hockeytröja".
...SMINK: Inget alls.
...FRISYR: hästsvans. Bad hair day.. Baaad hair day!
...HÄNDELSE: väninnan och hennes karl var här och hämtade spjälsängen.. Snart äre dags för dem att få sin bebis!
...LÅT(AR): dumdumdum - supersnällasilversara och good enough - Evanescence
...VILL HA: Närhet, sällskap och chips.
...SJUKA: Alicia som är förkyld.
...UPPTÄCKT: Min lägenhet är ju faktiskt riktigt fin när den är städad!
...SAKNAD: Saknar min honeybun..
...SKADA: kanske var när jag stekte bacon imorse utan alltför mycket kläder på mig.
...DUMMASTE: var när jag stekte bacon imorse utan alltför mycket kläder på mig..
...DROG: Kaffelainen..
...ÅTERSEENDE: Min köksbänk! Wow! Det fanns en där under all disk!
...UPPOFFRING: att titta på Pippi Långstrump?
...TRÅKIGASTE: se ovan!
...FINASTE: Jag, efter att Alicia har sjungit "pruttsången" ett par gånger: Är du pappas flicka du? Alicia: Nej. Jag är mammas flicka!
...KRAM: Morgonkramen från Alicia.
...PUSS: måste ju också vara en från Al då.. :)
...FAVORIT: min mjölkskummare från IKEA. Me love latte!
...KÖP: se nedan
...GODIS: choklad!
...HUMÖR: Trött och.. ja.. trött..


3 kommentarer:

Pauline sa...

uh jag ska också fylla i den så får vi se hur roligt liv man har >.< haha

Chellio sa...

Att titta på pippi är ju en sjukt stor uppoffring!!! Har annu inte lyckats se en hel med barnen...

Åsa sa...

Ååh, latte är bäst! jag hoppas verkligen att du använder Lattemjölken. Sååååå bässt!