lördag 25 september 2010

Har ni tänkt på att..

varje gång tidningar har temat "Så blir du av med din fobi!" så har de alltid en stor jävla bild på ett otäckt kryp (läs: spindel) helst förstorat till normal storlek (läs: en fucking jävla fågelspindel bara *BAM* viker ut sig över hela sidan) Eller så har de en bild på en sån där lång slingrig sak (läs: orm) och likadant där. Förstorad så man nästan kan se vad den åt till middag senast (läs: grannens katt ("hjälp mig! Hjälp mig!" Fast eftersom det bara är en bild så hör man såklart inget och katten är förevigt förlorad) erhm.. )

Nu frågar jag mig: VARFÖR?! Varför i hela fridens namn gör de på detta viset? De som faktiskt har en fobi, (läs: Jag!) kan ju inte läsa dessa artiklar! Är det inte meningen, när det ändå sen alltid är en ruta som det står "Det här kan du göra själv!"

Eller sitter de som arbetar på tidningen och gnuggar sina händer? "HA.HA.HA! idag ska vi allt skrämma skiten ur någon stackare. Helst när de äter lunch. Så de mår illa också! Kanske slår vi 2 flugor i en smäll och får tag i en med emetofobi* också! HA.HA.HA!"

(Emetofobi* = kräkfobi reds. anm dvs min anmärkning)

Eller?!


1 kommentar:

Elin Damberg sa...

Du har rätt i dina misstankar, raring. Det är ett gäng sadister som sitter och geggar ihop sånt där, helt klart!!