torsdag 4 november 2010

Kvällstrött?

Mja. Jag är ju en kvällsmänniska. Har alltid varit. T om nattmänniska i vissa perioder. Men torsdagar brukar vara min "lägga-mig-i-soffan-och-somna-klockan-sju" kväll.

Men idag, när tröttheten var som värst, fick jag en ingivelse. En: Nu jävlar får det vara nog!-ingivelse. Så jag rotade fram min gamla träningsvideo från när jag var aktiv i Viktväktarna och så körde jag överkropp, mage, stuss och lår träning på 45 min.

Och vips! Var jag pigg igen. Så nu har jag diskat och städat. Skulle vilja slita tag i dammsugaren och ta en svängom också, men då tror jag att jag får grannarna på mig..

Så nu blir det att vira in sig i en filt med en kopp te och Criminal Minds som sällskap.

Ha en trevlig kväll alla! :)

1 kommentar:

Malin sa...

Jag styr allt Alfons lite också. Jag är inte överförtjust i hans besatthet över star wars som han aldrig ens sett, men samtidigt så låter jag honom önska sig det och försöker inse att det tillhör åldern. Men om han fick helt som han ville, så skulle han minsann önska sig pistoler osv och det är ett BIG NO NO här! Jag har sagt till alla att är det någon som köper det så kommer det bara att plockas bort omgående, jag tycker inte att han ska leka med det.
Visst, de leker med pinnar och använder de som vapen, men att gå och köpa en låtsas pistol är att gå över gränsen.

Meja däremot är supersvår att önska till. :)