fredag 5 november 2010

När hände det här?


Har jag gått och blivit tant?!

Ikväll var 3:e gången på kort tid jag gått och knackat på hos grannen som spelar musik.. högt. Försökte drömma mig bort i SATC 2 tillsammans med en cola zero när jag hörde hur det började dunka i hela vardagsrummet. Nu är det så att jag har badrummet emellan grannen och mitt vardagsrum, så jag fick nog.

Drog på mig mina snygga leopardstrumpor och plingade på dörren.

"sänk! sänk!" hörde jag genom dörren. och så öppnas dörren. och vad möter mig? Jo, en 20-årig supersöt kille, med vädjande bruna ögon.

"Låter det?! jag ska genast sänka!" *väldigt vädjande.. väldigt fina ögon*

och där stod jag, i leopardstrumpor och i ett linne utan bh (ja, jag tar av mig den ibland när jag skrotar hemma) och kände mig gammal. Och inte bara gammal. Utan Såååå gammal! Med armarna i kors.

"ja.. jag kanske sa att det inte var lyhört.. men det är det.. lite.. "

och så slutade det med att jag stod där och skämdes. Shit, när blev jag tant?!

Jag menar.. leopardstrumpor?!



1 kommentar:

Anonym sa...

Sexigt. ;) men du e ingen tant. du e faktist en mor. :P

// Suss