tisdag 4 januari 2011

Hjälp mig välja!!

Fick presentkort på CreativeLounge av min underbara karl i julklapp och har nu bestämt mig (eller har jag.. ) för att köpa mig en fin klocka. Har länge letat efter en, och har jag fått en bild i huvudet av hur något ska se ut så ska det banne mig se ut som jag har föreställt mig. Annars kan det vara.

Och vad händer. Jo. De har två, TVÅ klockor som jag kan tänka mig. Men jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken.

Det är här Du kommer in i bilden ..

vilken tycker Du jag ska ha på handleden i år?

Storsäljaren..



Eller..


"Nyheten"?




Båda klockorna är från OXXO design.

3 kommentarer:

Blåbärsbarn sa...

Den nedre var mer feminin men om det betyder att jag tycker att du ska välja den eller inte låter jag vara osagt. Konstaterar bara att den nedre var feminin.

Lycka till med valet

Själv köpte jag en klocka som jag knappt kan läsa av, inte helt smart

pethra sa...

Den översta!

Fröken UppochNer sa...

Förlåt men jag ser ingen skillnad. Å andra sidan använder jag ingen klocka heller.