söndag 23 januari 2011

Popcorn, festis och biomys.

Idag stod bio på schemat.

"var inte rädd Långa farbrorn"


Det var första gången någonsin Alli var på bio och ögonen lyste av förväntan. Popcorn och festis. En superstor "tvruta". Vad mer kan man begära när man är 3½ år? Inte mycket. Och jag kunde inte annat än hålla med.. Biopopcorn är ju bara det godaste som finns och då spelar det ingen roll om de avsnitt av Spöket Laban som visas är de man sett en miljon gånger hemma redan.

Jag kunde dock inte bestämma mig för om det var Allis förtjusning av att gå på bio för första gången som gjorde det hela till en underbar föreställning även för mig, eller om det var de små skratten som kom från min stora älskling.. eller det faktum att Alli "ratade" mig och lutade sig mot honom och myste en stund.

Det här är så bra!

<3

2 kommentarer:

Pauline sa...

Låter helt underbart!!
Glad för er skull!

zill sa...

Ååååh! Det låter kalasfiiiiint <3!