söndag 6 mars 2011

En hel helg till ända..

Hoppsan, hejsan! En hel helg är slut och tjoff sa det bara!

Får Ni också känslan av att dagarna bara rinner er ur händerna ibland?



Den här helgen har vi dock ändå hunnit med mycket och jag är lyckligare än någonsin som har träffat min Finaste. Både badhus, IKEA och massa mys har hunnits med.. Lovely.

Tyvärr är det fortfarande som jag skrev förut, att det blir svårare och svårare att säga hej då på söndagarna.. Och nu börjar också lite "flytta-ihop-nerver" göra sig påminda och det är svårt att ta upp saker man undrar över när man vet att man ska skiljas åt och det kommer dröja 2 veckor till nästa gång man ses. Så frågor och funderingar om framtiden pyser lite och inget blir direkt uppklarat och de flesta av er vet väl att det är då som missförstånd gror som bäst..

Suck.

Men jag ska inte låta det förta att jag haft en superbra helg ändå!

Med Kärlek/

3 kommentarer:

Pauline sa...

Kärlek till dig med min käre vän!! Ni kommer lösa allting!! Det är jag 100 på!

Chellio sa...

Fy tiden går för fort:/ man kommer på att i förgår igelkotten var för två veckor sen.

Gin/Ginny sa...

Pauline: Ja det tvivlar jag egentligen inte på heller, men det är jobbigt att inte kunna prata om saker "irl" hela natten om så krävs..

Chellio: nu.. vet jag inte riktigt om jag förstod dig? :/ Men, ja tiden går fort!