tisdag 22 november 2011

I kinda... Lol'd.

- Det var bara för pälsdjur ni skulle testa va? Sjuksköterskan såg frågande på mig.
- Ja.. eller släng på det andra med så får vi veta när vi ändå är här. Svarade jag.

Så sagt och gjort. Nu är det ju så här, att när man gör pricktest, så lägger de först på prickar av ämnena på armen, sen "sticker de hål" i huden och jag kan säga så mycket som att när jag såg Allis min och uttryck när hon gjorde detta gjorde det ont i mig! Varför sa jag att de skulle testa allt?! 12 prickar gjorde de, men det var på de 2 sista sticken som tårarna kom på lillhjärtat.

Min fina duktiga tjej!

När sköterskan var klar torkades det tårar och kramades, och Alli fick välja ur väskan med leksaker, och hon valde, såklart, en tatuering. (vem blir förvånad? Inte jag)

15 minuter senare, var det enda hon reagerat på: pollen! Inget på pälsdjur överhuvudtaget. Mycket märkligt.. men genast såg jag en liten kattunge rejjsa på det hala golvet där hemma.









Inga kommentarer: