söndag 13 november 2011

Jag borde ha en Varnings-skylt!


Alltså. Jag lider ju av PMS. Ganska.. svår pms ibland. Det är då jag blir så här nedstämd som jag varit de senaste dagarna.. Jag ser tillbaka på mina inlägg på olika ställen och ser ju mönstret.

Jag borde ju ha någon sorts censur när det är dags. Blogger borde vägra låta mig komma in, spotify borde låsa mina playlists med Melissa Horn och Winnerbäck, Twitter borde låsa kontot.

För när det är över, då kan jag se tillbaka och känna "varför kände jag så här? Så är det ju inte?" Jag ÄR ju egentligen en glad och sprallig tjej. Fräck. Glimten i ögat. Ett leende på läpparna för det mesta.

Eller är jag?

Värst blir det ju när jag är trött och har ätit dåligt. Det vet jag ju. Ändå stannar jag uppe till 1 på natten, går upp kl 6 (nåja. klockan 6:30 ialla fall) och gör.. ja .. ingenting. Förutom ältar. Och ältar.. och ältar lite till. Och när tröttheten slår till så kickar sockersuget in. Och den onda spiralen är startad.

Nåja. Det var bara en liten förklaring. För vem, detvet jag egentligen inte. För Er som läser? För alla mina vänner som får stå ut?

För mig?


The Ark - Stay with me



All this time I've been afraid
That you would see through me
That beneath the tricks and traits
There would be nothing to love




Inga kommentarer: