fredag 28 augusti 2009

min rygga och jag..

usch och nej. Nu börjar jag få så många vuxenpoäng att jag blir rädd för mig själv! (bara själva ordet "vuxenpoäng" ger mig minst 10 år närmare pension) mitt senaste poäng plock innefattar i alla fall en ryggsäck. Jag har inte använt ryggsäck sen jag började på mellanstadiet, men nu, nu när jag skulle börja mitt nyttigare liv med träning, investerade jag i en lagom stor, svart rygga. Kan ju vara bra att ha till träningskläderna om inte annat, tänkte jag. Men nu kommer det som skrämmer mig mest. Jag har börjat inse att den är ju rätt mycket mer bekväm än mitt åbäke till handväska, så jag har den hela tiden istället! Sen vet jag inte om det är detta faktum att jag blivit rädd om min nacke eller det faktum att jag i detta inlägg  använt ord som "vuxenpoäng" och "åbäke" som gör mig gammal..


Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.

1 kommentar:

pethra sa...

Hehe.. helt plötsligt är det så många detaljer man kommer på sig själv med som visar att man faktiskt inte är purung längre. Men det är ju så härligt! Livet är som ett gott vin, det blir bättre med åren. ;-) Och med förnuftet - som du spar din nacke med.