lördag 15 augusti 2009

Vad ska jag skriva om?!

Pratade med J igår om att jag inte bloggat på länge. Ja, så är det ju. Men jag känner lite att.. jag för tillfället inte har något att blogga om. Ingen hjärta och smärta. Inget att klaga på liksom. :) Och det är ju bra i och för sig. Men min blogg är så sablans tråkig för tillfället. Eller min hjärna är. haha!

Jag vill skriva något intressant. Inte om hur min dag har varit. Några sådana inlägg, visst. Men jag tycker om att läsa andra skriva om sin vardag, men jag tycker inte om att skriva om min egen.

Men för att visa hur mitt humör är för tillfället, hänvisar jag till tidigare inlägg. Samt denna sång..

Enjoy!



;)

Puss på er!


2 kommentarer:

pline sa...

Work it girl!! Så härligt !!

trollbottom sa...

Hahaha, samma problem som mig då. Men precis som du så tycker jag det är roligt att läsa om din vardag. Härligt att höra om någons positiva varadag med. Framför allt när ens egen är i ett kaos ;)