torsdag 27 augusti 2009

Rosa!

Ja. Vad ska man säga. Min hall är just nu väääldigt rosa. Och då menar jag väldigt! Eller "grisskär" som J säger. Hrmpfh! Imorgon ska pappa sätta upp tapet på en av väggarna. Lite hoppas jag faktist att den tar ner lite av det rosa. Den här gången LOVAR jag bilder när allt är klart! :P Häftigt blir det i alla fall. Man måste våga lite här i livet..

Imorgon är det fredag. Dead by April spelar i stan. Ska nog gå dit och lyssna. :) Om jag inte sitter och tittar på min fina hall vill säga. Haha.

Lillskruttan sover, J fnular med sin mobil, jag är hungrig. Åt indiskt idag. Chicken Tikka Sizlar åt jag. Såå gott! Nu är jag sugen på Fanta. Och godis. Ovanligt.

Tjingeling!

1 kommentar:

Pline sa...

INDISK MAT ftw!!
Vi kanske kan gå till den där restaurangen någon dag? o keka lite o snacka lite gojja?
Kramen på dig!