onsdag 22 december 2010

En sån där rolig lista!!

1. Hur gammal är du om fem år? 34! OMG!!!

2. Vem var den sista du träffade? Min arbetskamrat.

3. Hur lång är du? 177 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Shrek. Den sista

5. Vem ringde du senast? Pappa.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Äntligen hemma! *pustar ut*" Till Honom.

7. Vad är dagens planer? -

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag är SMS beroende. På riktigt!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Igår när de var över för en liten "julfika".

11. Vilken ögonfärg har du? Brun.

12. När vaknade du idag? Mja. Definitionsfråga! Klockan ringde första gången 5:50. Men vi gick upp 6:45. Jag jobbar bättre under stress. Eller nåt. ;)

13. Har du någon gång hittat en katt? Näe..

14. Vilken är din favoritplats? I Hans famn.

15. Vilken plats föredrar du minst? Vid disken. Hur kan 1 och ½ person dra ner så mycket disk på så kort tid?! Jag fattar inte!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I jordens största 40-års kris?

17. Vad skrämde dig som barn? Att mamma och pappa skulle dö om jag somnade..

18. Vem fick dig att skratta senast? Han. vi hade en rolig sms-konversation på eftermiddagen idag.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Näe.. men jag gör det ändå inte.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan eller med långt linne.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2, ibland 3.

23. Hur många landskap har du bott i? 3.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? skulle jag?! ehh.. ja.. det skulle jag visst. *skäms*

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!

26. Är du social? Ja.. men jag kräver också att få vara ensam då och då för att klara av att vara det.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Fairly Nuts...

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?

29. Tycker du om kinamat? Ja.. *dreggla lite*

30. Tycker du om kaffe? Iz not addicted to caffeine.. I juz needz it to function!

31. Vad dricker du till frukost? Te och juice tack!

32. Sover du på någon särskild sida? Sover där jag får plats. Men sover helst på sidan bort från fönstret.

33. Kan du spela poker? Oh yeah! Vad sa du? Nybörjartur? Nej nu förstår jag inte vad du menar..

34. Tycker du om att mysa? "Mysa" är mitt mellannamn!

35. Är du en beroendemänniska? Tampas tyvärr med ett enormt sockerberoende..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nja, känner och känner. En bekant fick barn på min födelsedag, men vi umgås inte idag.

37. Vill du ha barn? Jag har ju ett. Men visst. Dörren är inte helt stängd för fler.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite franska (voulez vous coucher avec moi ce soir.. *no comments to that* ) och spanska (una cerveza grande por favor.. fast jag inte ens dricker öl!)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej. *peppar peppar*

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool! Jag vill se botten och inte riskera bli uppäten av hajar.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst spenderar jag pengar på smink och skor. Men tyvärr ser inte verkligheten ut så just nu..

42. Äger du dyra smycken? Inte dyra direkt kanske. Men värdefulla. För mig.

43. Har du någon gång testat narkotika? Nope.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?

45. Vem är den roligaste människan du känner?

(angående fråga 44 och 45. Note to myself: kom ihåg att skaffa glasögon! Man kan inte läsa 2 rader samtidigt. Det blir så tokigt då Men svaren SKA vara "Marabou helnöt" och "på ett eller annat sätt är nog alla jag känner roliga." *rodnar*)

46. Välj ett ärr på din kropp? Har två ärr på ryggen efter att jag tagit bort 2 leverfläckar jag tyckte började leva sina egna liv.. men det var falskt alarm tack och lov!

47. Vad har du för ringsignal? Alicia sjunger något.. fråga mig inte vad dock ;)

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag tror nog mamma har något liggandes därhemma.

49. Flirtar du mycket? Beror helt på humör. Och kan nog uppfattas som mer flirtig än vad jag är.. (se fråga 26. Social, glad och trevlig? Jamen herregud! Ni kan väl gifta er direkt?!)

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Här hemma.

51. Kan du byta olja på bilen? Har ingen bil och har aldrig haft så.. nej.

52. Har du fått fortkörningsböter? Nope!

53. Vilken var den senaste bok du läste? Lilla bebin får en hund.

54. Läser du dagstidningen? Ja, om man räknar Aftonbladet på nätet.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte för tillfället.

56. Dansar du i bilen? Näe.. diggar mer.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Morgonpasset P3.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Öppettiderna på jobbet inför jul.

59. När var du i kyrkan senast? Så länge sen att jag nog räknas som hedning.

Låna gärna listan!




1 kommentar: