måndag 6 december 2010

I valet och kvalet..

Jag har varit i valet och kvalet om jag ska byta blogg eller inte pga olika omständigheter.. därför har det varit lite dött här på sista tiden. Men sen har jag insett att, nej, det här är MIN blogg. MITT liv. Stör det folk vad jag skriver om kan de sluta läsa. Det är verkligen inte mitt problem.

och med det sagt, så släpper jag den stora nyheten.

Jag har träffat en ny kärlek och jag mår så ruskigt bra. Jag går på små rosa moln och ser på saker, på livet, på ett helt nytt sätt. Livet leker och idag ringer doktorn för att jag kanske ska kunna få sluta med mina tabletter. Jag behöver dem inte längre.

Och idag ska vi hem till mina föräldrar och åka pulka och äta plättar.

Lovely.


5 kommentarer:

Anonym sa...

jätte fin blogg.. och tycker absolut att du ska hålla dig fast vid den den e ju DIN blogg. inte nån annans och som du skrev att vill inte folk veta nått om ditt liv e det väl ba sluta läsa. jag tänker iallafall fortsätta läsa eftersom jag tycker du skriver intressanta saker :) .. och du skit i vad folk säger.. önskar jag hade kunnat skita i vad folk skriver till mig.. men verkar som att vissa står endå inte för vad de skriver eftersom de e anonyma. va roligt att du går på rosa moln. :) det e du värd! :)

KRAAAAM Suss

Chellio sa...

Ha kvar bloggen för gudsskull!!! Hahaha lädrade lite bakåt och hittade utmaningen. Bättre sent än aldrig...

Anonym sa...

Det blev jättebra ju!
Du får mig att må minst lika bra <3
Klart du skall ha kvar din blogg!
Puss!

Pauline sa...

Underbart!! =) Kärleksoptimisterna rockar fett!

Smilla sa...

Vad kul :D

Härligt med kärlek!