måndag 4 juli 2011

Så här är läget just nu (ett något bittert inlägg)

Minns ni det här?

Well. Jag kommer i den nu. Men har nu inget bröllop att gå på. Alltid ska det vara nåt eller hur?

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och försöker finna lusten till att packa några kartonger. Flytt på lördag. Har inte blivit så mycket packande kan jag ju erkänna, däremot har det blivit mer över till att läka mig själv.. och Alli. Damn.

[några fint valda ord om hur vissa kan göra det så lätt för sig, men jag ska inte sjunka så lågt och skriva precis vad jag tänker om det]


Nåväl! Som sagt. Själen börjar sakta läka. Hjärtat däremot vet jag inte om det är så mycket kvar att hålla på och fjanta med? Jag tycker vi struntar i det här med kärlek för tillfället.. Det gör ändå bara ont. Eller som Magnus Carlsson från Weeping Willows uttrycker det :

Vad fan ska man med kärlek till? Det blir ju aldrig som man vill.



Japp. Just nu är jag lite bitter. Men jag har gett mig till på lördag att faktiskt få vara det. (wouldn't you be?) Sen vänder vi blad.

Följer du med?

2 kommentarer:

Pauline sa...

Jag är med jag är på och jag stöttar dig i alla väder!!
Och du!! GRATTIS TILL ATT KOMMA I KLÄNNINGEN!! Den är snygg, du är snygg och du är fan i mig bäst i världen!!

Kan ta ett välkänt citat här nu:
"Kärlek är det där som rinner ur kossans öga.."

Kram på dig!

zill sa...

Fina, fina Gin. Man FÅR vara bitter och ledsen. Jag tycker man SKA tillåta sig själv att vara ledsen & bitter en stund efter en sådan krasch. Men lova mig att du vänder blad ordentligt på lördag, eller varför inte bara slå igen bokjäveln och ta ett nytt block så du kan skriva din egen framtid?

Tusen miljoner kramar!