måndag 14 februari 2011

Utan snus försmäktar vi på denna ö...

Utan choklad försmäktar vi på denna ö.. (från Pippi Långstrump.. remember?) för i mitt fall handlar det om choklad.. ingick nämligen en "deal" med Pauline om att inte äta choklad förutom på fredagar..

3 dagar utan choklad/godis/snacks/kakor (mja.. okej då. det blev en "dammsugare" idag, dagen till ära) och jag håller på att bli galen! GALEN!! Klättrar nästan på väggarna här hemma och humöret är nedkört i botten..

Ja. Det i sig är tydliga tecken på att jag måste göra detta. Men den största sporren är dock denna..



7 cm till augusti ska jag tappa. Då är vi bjudna på bröllop och jag har redan köpt klänningen.. Ingen återvändo! Jag SKA i den!

4 kommentarer:

dahl sa...

Den är grymt snygg baby :*

Pauline sa...

Jag blir lika galen jag haha fattar du vilka mördarblickar Dennis fick när jag mumsade Dumle??
Men! Fredag kommer snart och då får man njuta på riktigt.. Och det känns ju alltid lättare när man vet att man är två som plågas.. Kraaaam

Gin/Ginny sa...

Dahl: :*

Pauline: haha.. jag kan tro det!! På fredag ska jag lätt ha Marabou Premiums dark mint... *längtar*

kram!

Camilla sa...

Testa Itrim =)
Jag vet inte om det finns i Eskilstuna, men vi körde det i våras och de var grymt.
-20 kg på 10 veckor... jag ångrar mig inte sekund.