tisdag 3 januari 2012

Årskrönikan. Lite sent.

Jag tänkte göra ett inlägg över mitt 2011. Men när jag kollade i almanackan såg jag att det det ju ingen mening med. Skulle typ se ut så här

Jan: Är nyfiken kär
Feb: Fyller 30. Är så jävla kär!
Mars: Tränar en hel del. Är sk SUPERKÄR
April: SUPERKÄR, Livet leker, blir t om sambo.
Maj: "Det är så här livet ska vara." (men snön får gärna försvinna!)  Skaffar Twitter!
Juni: Mattan rycks bort under benen, Blir plötsligt singel, får magkatarr, ångest och depressionen vaknar.
Juli: Flyttar till nuvarande lägenheten. Semester och frukost på balkongen.
Augusti: Försöker bara överleva. Jag och Alli åker till Skansen. Thats about it.
September: Tatuerar mig. Jo, jag överlever.
Oktober: Föräldramöte. Alli byter dagis. Jag blir gudmor åt fina Nike.
November: Alltså.. what?
December: Ren ångest. Men festar faktiskt 2 helger i rad!

Och det hade ju inte varit så roligt att skriva om. Så därför skriver jag att 2012 ska bli ett bra år istället! *håller tummarna*

Så därför börjar vi året med vattkoppor och karantän här hemma.

Men hey!





Gott nytt år!! 







Inga kommentarer: