tisdag 1 februari 2011

Sista kvällen som 20+

Joråsåatteh.. Ikväll är sista kvällen jag går som 20 plussare. From imorgon är det jag som är 30 plus.

Åh maj gådd!

Men det känns faktiskt rätt bra ändå. Ingen 30-års kris att tala om (förutom att jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha på mig när det är partheeeyy på lördag) annars så försvann den mesta ångesten när jag träffade min Finaste. På flera sätt, har t ex inte ätit mina tabletter sen dess heller och jag mår faktiskt okej. Jo, jag kan fortfarande bli nedstämd men inte på samma sätt som förut. Me like.

Nåväl.

Ikväll var syrran med familj över för att fira mig.. supermysigt! Jag och Alli hade bakat "crisptårta" (marängbotten med rice krisp, chokladkräm och grädde) och bunkrat upp med massor av kakor och bullar.

Det skulle jag inte gjort. 5 sockerhöga barn, i åldrarna 3 till 13, i en 2:a på 65 kvadrat. Sorry Neighbours! ;) Men det blev många skratt och det är alltid kul att höra barnen leka. Alicia fullkomligen älskar sina kusiner! (läs: "mamma.. när kommer mina kusiner? De kommer aldrig mamma!!" Från klockan 14.. de skulle komma kl 17.. och kom 17:30 )

Och present fick jag med. Och en så jädra snygg sån att jag typ bara har stått och klappat på den och tittat på den. Jag gillar snygg design. Och det här är just det i mina ögon:


SodaMaster Gazelle. "Piano Black" från OBH Nordica. Me like x2


Nu blir det en cola zero framför msn tror jag bestämt.

Ha en skön kväll! Det ska jag ha!

1 kommentar:

Blåbärsbarn sa...

Oh, dom där är ju skitsnygga. Har gått och suktat på en sån men vi har ju en så det känns som ett onödigt köp. Men sååå snygga