söndag 30 mars 2008

Meningen var ju..

att vi skulle ha en mysig lördagkväll, mannen och jag. Efter en supergod middag bestående av pepparbiff, hemmagjord klyftpotatis, smörstekta kantareller och beasås OCH faktiskt ett glas vin för min del, (iof alkoholfritt, men ändå. Snacka om att det kändes lyxigt!) så lade vi dotra i sin säng och hon somnade ganska snart.


Vi slängde oss i soffan. och jag knallsomnade! 19:30 igår kväll sov jag som en liten gris. Och jag sov och jag sov. Försökte verkligen vakna till flera gånger, för jag ville verkligen inte sova bort hela kvällen, men det gick bara inte! Kl 2 vaknade jag av att dotra ropade.


Tog med henne till vår säng och där somnade jag om, utan problem! Nu när jag blev väckt kl 6, så var jag fortfarande skittrött. Antagligen för att jag sovit för länge, men kroppen behövde tydligen få sova lite. Tyckte inte jag gjorde annat igår. Först på fm en timme, sen på em och så hela kvällen och natten..


Kom ni ihåg att ställa om klockan inatt då? Äntligen går vi mot ljusare tider! :)


Inga kommentarer: