måndag 31 mars 2008

Hata sommartid!

Jag vet. För inte så många inlägg sen skrev jag att vi äntligen går mot ljusare tider i och med sommartider, men nu är det ju bara så att småbarn inte förstår att klockan ändrats. Eller att vi vuxna inte förstår än att bara för att klockan visar 19, behöver den inte vara 19 i barnet så att säga, vilket resulterar i en alldeles för tidig läggning och vääldigt mycket protester. *suck*

Fast jag tycker ju på ett sätt ändå att hon borde vara trött nu, då hon varit upp närmare 4 timmar sen sist. Nej, usch. Jag som hade börjat se ljuset i tunneln, tvivlar ikväll. Men vi får väl senarelägga läggningen imorgon bara helt enkelt..

Jädra sommartid! >_<

1 kommentar:

Anonym sa...

Fast min lille pojk kan klockan han ;) För han har fortfarande samma klocktider som innan bytet till sommartid.