tisdag 2 februari 2010

Hurra hurra för mig ida´!


Japp.

Idag blir jag ett år närmare 30. Haft en superskön födelsedag hittills, förutom att jag är sjuk och hemma från jobbet. Fick present på morgonen av J, en parfym jag fullkomligt älskar och som passar mig så bra. Och när vi skulle äta frukost så spontansjöng Alicia "ja må du leva" för mig samtidigt som hon gjorde en egengjord dans och avslutade det hela med "GRATTIS mamma!"

Mitt älskade hjärtegryn!

Nu ska jag snart gå och hämta henne på dagis, sen ska vi nog baka något gott och laga någon god middag till kvällen. Även om jag inte firar så mycket idag, så är jag ändå sugen på något annat än falukorv och makaroner :)



4 kommentarer:

Frida sa...

GRATTIS på födelsedagen! Tänkte på dig imorse, vet ju att du och Viggo fyller år på samma dag :)

Mamasnest sa...

Stort grattis! :-)

SusannaT sa...

grattis i efterskott :D

jessica sa...

massa grattiskramar till dig, min vän!