onsdag 10 februari 2010

Jag tycker om

att prata med trevligt folk på morgonen! Som löser mina problem med ett leende på läpparna. och hör och häpna, men jag pratar om försäkringskassan!

Nu har jag i of inga större problem, så de kanske också i sin tur är glada att prata med någon som inte har svårare problem än "hur fyller jag i vård av barn när jag jobbar helg egentligen?"

Men som sagt. Kundtjänstfolk där man kan höra att de har ett leende på läpparna - me like. Kundtjänstfolk där man hör att man ringer precis innan de ska på rast - me not like very much.


2 kommentarer:

Fröken UppochNer sa...

Nice!
Jag snackade också med en "go´ och gla´" kille på IF. Iofs så uppgraderade jag mitt hemförsäkring så det var väl inte så konstigt att han var glad. host host*

Bodil sa...

Oh, jag vill också prata med trevliga människor på FK!! Den enda trevliga kundtjänsten jag vet är H&M's. Också Heta Linjen förstås...