tisdag 9 februari 2010

Min älskling.

Min stora älskling då, den lilla, (fast min största) är hos sin far denna vecka, har tagit hand om mig hela dagen idag. Det är alltså först nu jag börjar känna mig som människa igen.

Jag vet inte om det har att göra med att han nyss lade en liiten, liten dator i mitt knä och sa "varsågod, jag har fixat mitt trådlösa internet" som gjorde det, eller det faktum att sen jag kom tillbaka hem från jobbet har jag sovit tills ovannämna hände, förutom 2 timmar då vi pratade politik.

Konstigt nog var det enda gången på hela dagen magen inte vände på sig. Borde ju varit tvärtom kan man tycka..

Nu halvisitter jag i sängen, sippar jag på lite saftsoppa, (med hinken beredd bredvid mig.. såklart) och surfar "på riktigt"!

Min älskade blogg och facebook, som jag saknat er.

Förövrigt såg jag filmen 2012 igår, jag tror inte jag bölat så mycket till en film på väldigt länge. När den så var slut, så ville jag bara lägga mig nära Al och snusa på hennes hår och höra hennes andetag och den där lilla irriterade sucken hon gör, för att jag kommer in och stör.

Men det kunde jag inte. Så då bölade jag lite till.

Och om jag inte hade mått illa av bli upprörd så hade jag bölat lite nu med, men mer för att det är så jävla synd om mig.

Fast det är det ju egentligen inte. För jag har min stora älskling här som vispar coca-cola och sitter vid fotändan på sängen och klappar på mig.

sötnöt.

Inga kommentarer: