onsdag 3 februari 2010

snöstorm ute

och jag försöker röja upp och städa inne, inför kalaset imorgon.. granen borde väl i alla fall vara nerplockad hade jag tänkt.. erhm..

Trött, trött, trött. 2 nätter i rad har jag drömt mardrömmar och varit hälften sovandes och hälften vaken. Jobbigt. Så jag kan ju ärligt medge att jag inte är direkt sugen på att städa. Är hemma från jobbet för att jag är sjuk dessutom så jag vill helst bara lägga mig och vila, men det får bli senare. Pappa är underbar och hämtar Al från dagis i alla fall, var helt slut efter att jag lämnat henne idag, trots att jag idag mår mycket bättre än igår, så att slippa gå i snöstormen är guld värt!

Imorgon är vi dock lediga jag och skruttan, så då kan vi sova bäst vi vill, och baka lite.. om någon vågar komma vill säga ;)

jaja. Försöka ta itu med det sista nu. Hänga tvätt om inte annat så jag har något att ha på mig imorgon.

Tjing!

Inga kommentarer: