tisdag 1 april 2008

Strax morgonpromenad :)

Nu är det snart dags för mig och tösen och pallra oss ut på en morgonpromenad! Att den kommer avslutas med en fika är en annan sak ;)

Ska äntligen få träffa A och hennes son F igen! Nu var det alldeles för länge sen, ska bli så himla roligt att se dem igen! *saknat*

Däremot så måste jag väl göra ordning mig nu, men av någon anledning fastnar jag alltid framför datorn så här på morgonen. Men nu är det bara 30 min kvar och jag måste, förutom att göra ordning mig själv, dessutom ge mig ut på strumpjakt åt dotra! Helt otroligt! Om vuxnas strumpor försvinner så lovar jag att barnstrumpor försvinner ännu fortare och ännu mer!

Läste i Metro i fredags förresten om Blondinbella.

"stjärnbloggaren Blondinbella, 17, tjänar miljoner på sin blogg genom annonser och att "tipsa" om olika produkter. Men hennes pappa ville att även dotterns gymnasieskola skulle betala. Den nämns ju i hennes blogg."

Men HALLÅÅ!!?? Hur absurt är inte det kravet? Nu gick inte rektorn på gymnasieskolan med på det, som tur var. Vad säger man? Knappast så att skolan har bett henne att skriva om henne? Mycket vill ha mer.. jag säger då det. Människor är inte kloka..

Nu kläder och promenad.

Tjingeling!

ps Akta er för aprilskämt idag! (det häröver var INTE ett sådant!)

Inga kommentarer: