torsdag 17 februari 2011

Haxx0r och jävligt snygg.

Idag kom vår nya kassadator till jobbet. Och eftersom jag, är nästan den enda som vågar ta tag i det tekniska av de av kvinnligt kön på jobbet, så fick jag ju ta tag i det.

och med lite tips från coachen (tack älskling) så lyckades jag koppla in den. (jag vet, det är inte särskilt svårt, men låt mig suga på karamellen ett tag tack hihi)

Men det var ju inte gjort i en handvändning dock då den tappade alla drivrutiner och genvägar till alla adresser vi andvänder oss av, så det var bara att ringa runt till olika supportrar och snällt be dem fixa tillbaka allt. Thank u very much.

Sen pep det till i telefonen och då hade min klänning kommit! (Till jobbet såklart, jag är väl smart liksom) och DAMMIT säger jag bara. Vad fin den var. Ett par svarta pumps till den och ett stort halsband med svarta pärlor, sen är outfiten klar. Tur som sagt att det inte är förrän i augusti vi ska dit..

Nu börjar klockan krypa mot halv 12.. igen. Jag måste bli bättre på att lägga mig tidigt. Men nu kallar faktiskt bingen på mig. Imorgon blir det en tidig morgon igen. Lillskruttan fick gå till dagis i pyjamas idag. Hade inte hjärta (ork?) att börja tjafsa om att hon skulle byta om innan så då packade jag helt sonika ner utbyteskläder i väskan och traskade iväg med henne.

Välj dina strider, heter det ju så fint. Så då gör vi det.

God natt på er därute!



2 kommentarer:

zill sa...

Helt jävla rätt Gin! Det där med pyjamas-striden. Herregud, tösen dör inte av att gå till förskolan med pyjamas, och inte du heller (även om jag kan tänka mig att man som förälder tänker "vad ska alla andra säga..?"). Du packade ju dessutom, ner andra kläder, det har vi föräldrar som INTE gör på mitt jobb...

dahl sa...

Du kommer bli så jävla läcker..
har du halsbandet på G med?