söndag 24 januari 2010

Karlar!

Följande ord delades just i min hall.

Jag hittar en ring som jag fått av Alicias faster, tyvärr kan jag inte ha den för den är för liten. Eller jag är för stor. Något av det. Visar att det inte fattas så mycket.

"Har du så grova fingrar?!"

Eh. Va? Säger man så till en kvinna? Ja tydligen.

"nu när du går ska jag messa det här till alla mina vänner så de vet hur du är!" retades jag. Fast ja, lite sanning låg det i det.
"skriv det på bloggen istället"

okej då. Nu har jag gjort det. Nu ska jag och mina grova fingrar ta och sminka mig för att gå hem till väninnan och äta semla. Det lär ju bli den sista semlan ever för mig.. och jag som hade sett fram emot att äta den. Nu ser jag bara mina grova fingrar bli ännu grövre..

Jag kanske skulle sätta mig på honom nästa gång!


1 kommentar:

Frida sa...

Nämen! :-O Jadu... Karlar, det säger jag också! Inte mycket innanför pannbenet där ;) Tacka vet jag vi kvinnor :D