lördag 25 juli 2009

1:a dagen.

När vi äntligen fått semester. Tror ni Alicia sov länge då? Nä.. Fast lite längre än vanligt ändå. 7:30 slog hon upp sina fina ögon och började prata om att jag slagit i huvudet och var ledsen (jag gick rakt in i såna där tvätthängare som ser ut som pinnar, igår) men att hon blåste och det blev bättre. Sen berättade hon glatt att det var en tavla som hängde ovanför sängen.. Lätt accompanjerat av mina "mm.. " "ja en tavla" "mmmm..." Sen läste hon 2 böcker för mig och jag höll nästan på att somna om..

Men nu så har vi ätit frukost. J var över och lämnade över en massa kantareller som hans mor hade plockat på morgonen. Så söt familj så jag blir alldeles rörd. Häromveckan hade de varit till Tallinn och då hade hans bror köpt en nalle fylld med godis, till Alicia. J sa att om inte han gjorde skillnad på barnen så varför skulle de göra det? (Det kanske jag skrev om förresten)

Nu funderar jag på vad vi ska hitta på resten av dagen. Vad ska ni hitta på?

Inga kommentarer: