tisdag 21 juli 2009

Hemma bra men borta bäst?

Det är väl konstigt? Jag trivs alltid bättre borta än vad jag gör hemma hos mig själv. Inatt sov vi ju båda två hemma hos J. Alicia sover än! Hon som alltid brukar väcka mig vid 6- 6:30. Oavsett när hon somnar. Jag hade också gärna sovit än. Jag sover så otroligt skönt här!

Jag vet inte vad det är som gör det. Det kan vara grejen att detta är ett fullgott hem. mitt hem har alltid varit ett hopplock av grejer. Lite jag vill ha - lite jag inte vill ha, men måste ha tills jag kan skaffa det jag vill.

Idag är de hos mig och tapetserar. ska bli spännande och komma hem efter jobbet kan jag lova! :) Sen ska jag ta itu med vardagsrummet. Det som inte ska vara där, ska heller inte få stå kvar. Ner i källaren bara! Bort med bokhyllan som bara samlar skräp och stör min feng shui!

Ja, jag ska ta och anamma Feng shui tänket mycket mer hemma. Jag tror det är det som stör. Jag måste helt enkelt ta tag i mitt hem.

Tur att jag snart har semester :)

Nu måste jag väcka tösen, så vi hinner äta frukost innan vi måste gå.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer: