onsdag 29 juli 2009

Sätt valfri rubrik här..

Igår rök mina nybyggda naglar. Alltså, jag klippte ner dem. Jag fick "panik" av att inte kunna skriva så snabbt jag ville på datorn. Grejen är den att om jag bara haft ett helt tangentbord, hade det inte varit några problem.. men när det ser ut så här

Dator använd av liten tös. Observera tangenterna som saknas..


så är det lite skillnad. :) Nåväl. Vart inte supernöjd med dem heller, så idag ska jag köpa lösnagelremover. Gör om - gör rätt, som man säger. Idag klockan 15 ska jag nämligen lämna Alicia hos sin far. Hon ska vara där till lördag. Så då har jag lite tid att sitta och få ordning på dem.

Funderar på att ta och gå och sola lite med. Visst är det sol ute, men temperaturen är inte så jag känner för att slänga av mig paltorna utomhus. och lite färg måste man ju fixa, annars vågar man väl knappast komma tillbaka till jobbet och säga att man haft semester.. ;)

Tjing!

Inga kommentarer: