onsdag 15 juli 2009

Migränvarning.. igen!

Nää.. nu har jag haft ont i huvudet flera dagar! :( Inte på raken, men inte ett dugg kul ändå.

Är det väderomslag, pms, massage eller glasögon som behövs? Jag vet inte. Men slutar det inte, måste jag nog gå till botten med detta.

Ikväll hoppas jag att Alicia fått busa med sin morfar tillräckligt för att vara så pass trött att somna utan tjafs. Jag orkar helt enkelt inte med det ikväll.. (eller någon kväll för den delen, men vissa är lättare än andra)

Sen blir det nog film, har hyrt Bröllopsduellen, och chips i soffan. Om jag inte somnar innan Al vill säga. Någon dator blir det absolut inte i alla fall.

Imorgon ska jag ner till min hyresvärd och välja tapeter till mitt vardagsrum. Och tvärtemot hur det borde kännas är det med sorg i hjärtat jag gör det.. min fina fondvägg kommer försvinna!! :(

Nåväl.

Todeloo!

Inga kommentarer: