fredag 31 juli 2009

Parthey!

Var ute och tackade av en jobbarkompis och åt lite tårta, och hux flux bestämde syrran och jag att vi ska gå ut och sätta oss med ett glas vin och bara snacka skit ikväll! Yeey! Visserligen sa hon att hon låg på "detox" efter att ha haft semester redan.. men ETT glas vin kunde hon ju ta. söt.

Så nu har jag rotat reda på mina snyggaste skor, och när jag gjorde det hittade jag min gamla mp3, och poppar nu gammal musik som gick varm precis innan jag fick Alicia. :) Får se om jag visar en "dagens outfit" sen. Om inte annat på skorna <3

Nu ska jag smita över till J, han har hämtat sin dotter som ska vara hos honom hela helgen, så söt! Blir lite mat och sen ska jag göra ordning mig lite.. fan vad jag är glad! Jag ska få göra mig snygg igen! :)

Tjing!






Inga kommentarer: