tisdag 9 mars 2010

Födelsedagsfirandet som försvann!

Syrran fyller strax efter mig. Dvs för lite mer än en månad sen. Har jag grattat henne. Ja. Har jag firat henne. Njaa.. kan man väl säga. Har hon fått någon present än? Nej!

och så dum jag känner mig!

När hon fyllde hade jag lite surt med pengar, så hon sa att jag kunde ju bara "fixa" en film och en påse popcorn. Javisst.. men det kändes ändå lite "fattigt" även om det är tanken som räknas. Men! För ovanlighetens skull (not!) så blev vi dock sjuka precis när vi skulle hem till henne och fira. Och sen kom det annat emellan, så jag insåg att "hey! Jag lär ju hinna få en lön innan jag kommer iväg för att fira henne!"

Så jag satte mig på hederliga gamla internet och klickade hem en SUPERbra present åt henne (Vad det är kan jag inte berätta än, för hon har som sagt inte fått den än) Detta var alltså till lön. Jag får lön den 25:e.

I fredagskväll (!) pep det till i min telefon.

"Ett brev från XX är nu inlämnat till Posten och på väg till dig. Mvh Posten."

Eh? jaha? Skicka bara hem paketet ffs!

IDAG fick jag ett nytt sms.

"Brevet från XX kunde inte delas ut. Finns nu att hämta hos.. blabla"

så IMORGON ska min älskade syster få sin vääldigt försenade present. Men som man säger, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge..

;)




Inga kommentarer: