söndag 7 mars 2010

WTF?!

I morse satte jag tänderna i en Guldkaka från Fazers bageri. Tyckte den smakade lite udda, men tänkte att det kanske berodde på att jag bara hade skinka men inte hade smör på. (Jag vet, men det var slut!) Nåja. Åt ändå upp hela.

Så skulle jag ta en till. Såg något konstigt på den, tittade närmare.. mögel!! Fy fan säger jag bara! Och då var det inte nära till utgångsdatum ens! Nästan slet Alicias smörgås ur händerna på henne medan jag lät tankarna vandra till mitt happy place, så att inte frukostbordet skulle bli ett messy place..

Vad fan. Förut var det glas, (HavreGoda, om Ni minns?) nu mögel. Kan inte Fazer bara ha normala ingredienser i sitt bröd?


2 kommentarer:

Wildberry sa...

Blää för mögel, finns inget värre. Förresten kika in i min blogg jag har något åt dig. Ha en underbar dag.

Åsa sa...

Ämen fy fan. Det misstaget har jag också gjort. Tönkt att det smakar lite konstigt men jaja och sedan upptäckt att det var mögel som smakade så... BLÄ!