torsdag 18 mars 2010

Min personliga ego-boostare!

Som jag skrivit förut har jag fått glada tillrop som "Wow! Coolt! snyggt jobbat" när jag gjort något så stort som skalat ett äpple.

Hon ska tatuera in "mamma" på armen när hon blir stor och hon "ääälskar" min nya tatuering. "åh så fiin den är! Jag äälskar din tattering. Så söt du är."

Och nu ikväll fick jag höra "du är FANTASTISK!"

Vad jag hade gjort?

Köpt en ny tandborste med Lille Skutt på. Såklart. För det var jag "Fantastisk!" Vem har ens sagt så, så hon har lärt sig ordet? Vem säger så nu förtiden?

Men det bästa, som värmde mitt mammahjärta in i grunden var ändå när hon lutade sig mot mig och sa:

"Du är min bästa vän"

Varje gång jag tvivlar på mig och mammarollen, ska jag ta fram det här inlägget och läsa, om och om och om igen.


Jag älskar min underbara coola tjej!

2 kommentarer:

Ida sa...

Åh, så härligt. Själv får jag då mest bara höra MAMMA väldigt befodrande men så får jag väl suga i mig istället att jag är den enda som duger när det är jobbigt.

Sug i dig

Lilla jag sa...

Så underbart roligt vilka kommentarer de kan komma med. Min lilla tjej, snart 5, har som favoritkommentar just nu: det ska vi nog bli två om.

Det är så söta.