onsdag 17 mars 2010

pirrigt är bara förnamnet!

dåså. Imorgon smäller det! Någon som kommit på än vad som händer då/vad jag ska göra?
Tänkte anordna en tävling där den som gissade rätt skulle vinna något.. Men jag har verkligen inget att lotta ut, jag är ju inte en sån där stor bloggare (ledsen att göra er besvikna ;p) förutom äran då.
Har redan dementerat gravidfunderingarna vissa haft. Men vad gissar Du på istället?
Give me your best shot!!
(om du känner mig privat, vet du nog redan.. Så var snäll och skriv inte här vad det är. Jag vill se vad folk tror om mig ;p)
Kram på er, nu väntar jobb.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet vad du ska göra, men jag tänker inte avslöja det här. :)

Åsa sa...

Fy faan, om du ska åka utomlands blir jag bara sur och missunsam och inte det minsta gald för din skull. är det det? är det? är det?

Anna sa...

Nytt jobb/jobbintervju?
Planer på att flytta ihop med killen?

SusannaT sa...

bli sambos eller utomlands?

SusannaT sa...

eller förlovning!!

zill sa...

Hm..
Tatuering, kanske? Pierca dig nånstans? Kolla lägenhet? Åka nånstans? Ääääsch, jag vet inte... Antagligen är det nått ärtan pärtans roligt. Hurra för dig :D. Kramen!