torsdag 18 mars 2010

Nu är det gjort!!

Jag måste säga att jag trodde ni skulle vara lite mer fantasirika i era gissningar.

Susanna T gissade på förlovning, åka utomlands eller bli sambo.

Anna föreslog nytt jobb eller en jobbintervju. Också hon gissade på sambo.

Frida var också inne på förlovning, bebis och byte av jobb och Åsa skrev:

"Fy faan, om du ska åka utomlands blir jag bara sur och missunsam och inte det minsta gald för din skull. är det det? är det? är det?"


Och det är det inte.

För den som kom närmast var Zill som skrev
"Hm..
Tatuering, kanske? Pierca dig nånstans? Kolla lägenhet? Åka nånstans? Ääääsch, jag vet inte... Antagligen är det nått ärtan pärtans roligt. Hurra för dig :D. Kramen!"


För det här var det:

Den femte till samlingen! Me like!



Observera blodet på halsduken.. haha.. Schnyggt!;P

3 kommentarer:

Frida sa...

Åh, vad fint!!! Jättefin placering också!

Vet du möjligtvis hur man gör headern lite mindre förresten? Du har ju så bra koll på sådant så jag testar att fråga dig :)

Smilla sa...

Snygggggt! Var tattuerar du dig? Jag har ju bestämt mig för att ta steget, för sisådär tre månader sedan, men inte kommit mig för att boka tid än. Det känns viktigt att det blir rätt eftersom den blir väldigt synlig.

Var har du dina övriga, bild? :)

zill sa...

Hurra, vad jag är braaa! Pax för äran, alltså ^^. Och vad fin den blidde :). Kramen!